2015年6月10日 星期三

[肥肖概念大碟MV+圖+故]大陸肥木馬屠港實錄 Full Version

[肥肖概念大碟MV] youtube link
https://www.youtube.com/watch?v=j2kcStoZfYc&feature=youtu.be


[大陸肥木馬屠港實錄 part 1]

唉電話無喇銀包無喇單車無喇對腳無喇貞操都無喇。

有鬼人要你貞操咩死肥仔!

你條野仲未撞爛先諗搞野喇,講依啲。

邊個會同依條濕晒嘅死肥仔搞?技蘭囉。哇咔咔。

成班損友一人一句咁奚落踏住部單車跌左落水氹嘅肖懷友。

嘩頂,兩個膝頭爛晒,洗唔洗去醫院?

佢去鬼得醫院咩?佢都無證。

睇過?好小事啫,條野未斷呀嘛,未就自己搞掂佢喇。

一係你俾晒啲錢我,我 call的車你去私家。

阿傑一手搶左肖懷友個銀包,發現入面得張沾滿泥醬嘅廿蚊紙同少量散銀。

頂你得個廿幾蚊學乜人踏單車?廿蚊張建議嘅最低工資都多過你喇。咁又係,你都唔係香港人,學你又唔番得,part time你又無得撈,但又肥得你咁可愛㗎喎衰鬼。

自己搞掂佢喇,我地走!下次見!

阿傑唔知去私家醫院其實都要check身份證,友仔只可以一拐一拐咁自己爬番佢阿婆間公屋度。香港社會就係咁,奉行叢林法則,中環價值,知識型經濟,香港人係中學年代已漸見世故,係小學年紀可以呼風喚雨,蝦蝦霸霸嘅肥惡人,都因為無錢無樣貌,無利用價值而突變地底泥。何況友仔係一個非法居留嘅大陸仔,佢深知為左埋堆,就要係阿傑班童黨入面做小丑,出氣袋既角色。一如港奸共諜除左特首依啲頭面人物之外,都要有小人物,爛頭卒。

一個婦人經過見到負傷既友仔上前幫忙,而佢改變左友仔既一生同香港人既命運。
                         
原曲: 活着 Viva
嫻姐一救着誰就連行街紙都攞去
老弱婦 無證蝗蟲拳頭轟碰莫退
路人乙帶部電話影低左佢
肖懷友 特權大之最!!!!!!!

[大陸肥木馬屠港實錄 part 2]

一種生物俾人恰完會做乜?梗係恰番其他生物喇。你估係偽基督徒,左膠,下下講和平,大愛, 普世價值咩。蝗蟲比港人更無底線,邊個拳頭大,錢多就話事。對往一班同年紀既香港童黨,肖懷友無優勢,猛蝗不及地頭蟲嘛。雖然友仔好耐無讀過書,唔知乜叫田忌賽馬,但佢既生物本能話左俾佢知,點樣可以平衡番自己既心理。

你做乜搶我個爆旋婆婆呀?俾番我呀!喂!我叫你俾番我呀!未變聲既豆丁港孩跳高想搶番媽咪買俾自己既玩具

咩搶搶聲咁難聽,我話俾你知呀,死港燦,我婆婆話依個爆旋婆婆自古以來已經係屬於我婆婆㗎。我攞番佢係幫我婆婆執行法治

俾番我呀,我媽咪買俾我㗎,你叫你婆婆買個俾你囉,做乜搶左我喎?

你見爆旋婆婆個名有婆婆兩個字就知係佢造㗎喇,依家回歸左去我手上,我會幫你轉交去婆婆度㗎喇,你放心。肖懷友偷笑中。

我唔理,死肥仔你快啲俾番我,我要真婆婆!

邊個教你死死聲依啲侮辱性既說話㗎,要包容嘛,大家都係爆旋戰士,一家人丫嘛。

死賊仔,你搶我野,我話俾差人叔叔知,等佢拉你!

好呀你叫丫,你激嬲差人叔叔,因住俾佢捉去強姦喎。

豆丁覺得好驚,就大喊起黎。一邊喊一邊嗌:我要真婆婆......鳴嗚......

仔俾豆丁激嬲左就用佢肥大肉厚既拳頭槌打豆丁既小頭,好似玩扑青蛙游戲咁扑,興奮起上黎一邊扑一邊叫: 真婆婆呀喇!真婆婆呀喇!我咪係婆婆個孫囉,婆婆個孫咪即係婆婆囉!

豆丁頂唔順就舉高手擋,俾友仔一野推開,友仔就講: 死豆丁你竟然擋?咁暴力既?你係咪法西斯?你咁暴力會整爛我個爆旋婆婆㗎。爆旋婆婆爛左,邊個最開心?

豆丁就無再擋,俾友仔打到頭破血流不特止,連爆旋婆婆都搶唔番。

友仔心滿意足咁離開,心諗: 依個白痴仔咁聽話既,叫佢唔擋就唔擋,叫唔還手就唔還手,好采佢唔知我日日淨係食同訓到腰痛,得番啲脂肪零肌肉,仲要貼住腰痛貼。以後要係佢到搶多啲民脂民膏先,廢事屋企爆炸時食都無得食,要食阿婆啲又老又鞋又毒又假既肉。
                             
原曲: 最佳損友

懷仔我叫你一聲肥仔
懷仔我試過俾你打毆
饒恕我細個不懂還手
肥仔蝗蟲其實難救
從前共你,打膠打黨打通宵都不夠
我有爆血過,你有沒有
[大陸肥木馬屠港實錄 part 3]

咪住先,肥仔友唔係無證青年黎㗎咩,咁大模斯樣咁打個豆釘,俾人捉到就拜拜你條尾,遣返番去地獄鬼國共享終國人榮耀㗎啦喎。唔通肥仔也有愛國的,博拉?傻喇,宜家香港依個人治社會,最緊要下面同後面夠硬,見到邊條囡靚,睇邊個唔順眼,有後台,硬得起,强姦又得,放火又得,得左。你來自終國,或屋企有兩個,咪係難得既好人囉。

之前肥仔友咪遇到個婦人既,從個刻開始,友仔就知道自己係被選中既細路,但原來被選中既細路一啲都唔罕有,其實好似便利店咁總有一堆係左右。

哎喲小朋友,咁唔小心既,等飯姨姨帶妳去睇醫生。婦人同肥仔友講。

姨姨,我唔可以去醫院㗎,會俾差人叔叔拉㗎......

我知,友仔,你信相我,飯姨姨我絕對係忠誠可靠既。

妳點知我叫友仔㗎?
飯婦人搣一揻O左嘴既死肥仔塊面就拖走左佢。

去到一間私家診所,飯婦人同姑娘打一打眼色,就俾友仔入去揾醫生包紮傷口。醫生苦幹緊既時候,友仔對個死人頭埋飯婦人耳仔邊懶秘密咁講: "我都無錢睇醫生!

傻仔黎既,唔洗驚,姨姨係大廳,你唔洗自己俾㗎,可以出公數嘛。飯婦人又揻左死肥仔塊面一下。有暴力傾向既友仔覺得好唔爽,又搣?想一掌推開依個唔知邊度黎既姨姨,但礙於比醫生搞緊又唔想俾錢,只好忍屎咁忍。

完事後,醫生唔知點解出左去,留番飯婦人同友仔係醫療室。友仔有啲驚驚地,唔通依隻飯姨姨咁重口味想玩禁室培慾?

你既事我知道晒喇。飯婦唔知微笑定奸笑咁講。

妳想做乜野呀?

唔洗緊張,我係黎幫你既。我留意左你......同你婆婆好耐,你婆婆根本唔係你婆婆丫嘛。我地心中有數既。

肥仔心諗,大獲,對腳傷左想走都走唔到,平時老子對住依個老到變晒型既死八婆應該夠做㗎,中伏喇今鋪。

我地呢唔會篤你出黎既,我又唔係飯民啲人係咪?其實呢姨姨就暗中幫左你地兩婆孫好多既,你發唔發覺你"婆婆"無野做又無乜收入,但係又買好多麥當當之類既垃圾食物食到你肥肥白白,又唔知點解有一間好大好大既公屋住既咩?

咩野係飯民呀?咁婆婆係老人家有攞綜緩丫嘛,我都唔係食好多野啫,一餐10個豬柳强喳嘛,我一落黎間屋就係咁大㗎喇,做咩喎。

阿仔,你認為一般香港人真係住緊咁大間公屋,又夠錢一餐食10個豬柳強?

妳想點呀?依啲野唔關我事㗎,唔好拉我呀。
飯婦人係枱底攞左個黄色紙包住既豬柳強,放埋肥仔個口度話: "我想同你玩鋪勁,我地需要你既一票。

原曲: 陀飛輪

曾付出幾多鈔票,來換取一車車的廢肖
連蘋果亦都消減不了終國的廢料
上樓都不緊了,哪個公屋位出租了
原來做過住客至知國籍緊要
[大陸肥木馬屠港實錄 part 4]

日以繼夜,夜以繼日咁食下麥當紅豬柳強,返特大公屋訓教訓到腰痛,落街做下伸展運動(打細路,跳大媽舞),睇住班死港男一車車喪屍咁返工比腦細小,返屋企俾老虎小,簡直係享受。做港奴有得你地住咪算好囉,鬼叫你地唔係我友仔咁貴族出生咩。以前未遇到飯姨姨我仲以我係大雄,見到警犬要掉頭走。原來我係技安,小夫同出木杉混合體。唔係,我簡直係反轉豬肚係王子,周街都係我保鑣。我打細路,幾萬條蛋散護送我走,你有無?我犯左法,議員出黎同我一齊扮可憐,你敢唔敢? 今日,就係朕登基既大日子。

我希望香港社會多啲包容(終國罪犯),俾多啲空間(終國人蛇間公屋既面積)友仔。我係以人道理由(俾賣港NGO組織職員有飯開)幫友仔爭取(終國人蛇)權益。其實友仔都好慘(訓到腰痛)㗎,以前唔可以隨便出街(打人),我地一齊還友仔(終國特權貴族)一個快樂既童年好唔好?

好!!!!!!!!!!!!! 收左五舊水撐埸既臨時演員嗌得仲齊過齊陰,仲舉埋支那會年宵賣剩既黃傘𠻹,都幾敬業樂業㗎,不過比起北韓個啲打左雞血表演阿里朗既純天然幼齒仲差左啲喎。

Today is your birthday right? 我知道今日係懷友既生日喎,不如我地一齊唱首生日歌呀? 閒姨姨將佢個咪對落肥友個嘴度,台下班專業人仕搖住手機大燈,全城祈待終國煌上開金口既一刻。

懷你老母!!!!!褔利港人攞唔到!!!!!!!!!友你老母!!!!!!港豬老母死得早!!!!!!!!!!!

煌上多麼氣宇軒昂既一段Rap,簡直Rap出真感情,Rap出所有居港煌族既心聲。

全場靜晒,直到閒姨姨乾笑幾聲,台下掌聲雷動,場面簡直比美張達名棟篤笑。

唔好意思,朕心情有啲支棟,九年黎我都唔係好敢出街(恰細路),同人傾計(用粗口鬧人),今天我,終於攞到行街紙喇,喊出呢!!!!!!

喊出呢!喊出呢!喊出呢!喊出呢......

專業人仕們幫煌上納喊助威,煌上快搣自己大脾意圖谷眼淚,但狗搣不果。

友仔又唔係菜要娼,大家俾多啲空間佢(犯案)。我地到此為止,好唔好?"

好!!!!!!!!!

台下顯得特別興𡚒,心諗: 收工!港豬到此為止啫,五舊已袋,理很得你!一起解散,一起的撐!


原曲: 玉蝴蝶
我勸你別投共,你要幫三非出賣我
三非狗插獲我,親中狗咬住我
左膠狗也在篤灰私通尋飯票
你哪裡是人類,你說非不非不用理
[大陸肥木馬屠港實錄 part 5]

香港市民對肥友事件反應異常激烈,激烈到大嗌:「肖懷友可恥!竟然係記者會唱粗口歌!香港聲譽受到實質損害,仲影響社會對蝗族既觀感。可恥!可恥!可恥!可恥!」

你有你嗌可恥,肥友有肥友繼續偷呃拐騙,街紙已袋,理很得你。

頂你正呀喂,小學雞搭豬柳强,新鮮嫩肉任君嘗,係蝗上至有㗎咋!肥友一諗起自己牛高馬大仲可以入讀小學,男左女右,男既就做男奴,女既就做女奴,就興𡚒到不能自己,幻想自己「外婆」係幼幼女學生,用佢既肥厚到變晒形既章魚嘴係咁強吻。少女唔嘴嘴呀婆,洗唔洗咁呀......諗諗下又唔係咁出奇啫,大把明星有乾淨既香港廁所唔用,係要過國境北上去奶狗廁所。無他既,狗廁所幾污糟都好,咁佢鑲金丫嘛!「寧在鑲金狗廁舔糞便,不在香港洗手間排泄」。一如少女唔嘴嘴阿婆咁,幾咁愛港愛國呀,果然係蝗室貴族。13億蝗民,齊來學習懷友好榜樣!

肥友期待以久既入學日,老師都未介紹完肥友俾班小學雞識,肥友就捉住個面露不肖眼神既死(唔識死)𡃁仔:「你知唔知我係邊個?!」就一拳轟落去,可憐既𡃁仔就咁甩左五隻乳齒。

老師就問佢:「你做乜打人?打人係唔岩㗎,和平,理性,非暴力係香港既核心價值。」

「咁打人係我既嗜好黎㗎嘛,阿『搣時』!」肥友一邊食指互篤賣萌一邊向上斜視目露凶光。

老師即刻打完場話:「懷友都有權作出打人既要求,無事發生,依家開始上堂。」

課室入面既女學生就細聲講大聲笑:「好型呀!新黎個男同學好似叫psy果個韓星!又夠高大又夠man!我唔得喇!」

「係呀係呀!我呢就最鐘意依啲咁有安全感既男仔!又係貴族,屋企又有錢喎!嗚呀!」

「係囉係囉,好過班入面其他瘦弱死港仔喇,好想俾佢對肥仔波夾住個頭直至出汁呀!」

依家啲00後,真係愈黎愈早熟,啲偉論仲大膽過啲中年女強人㗎喎,水浸未呀大城小學?

原曲: 幸褔魔天輪

打打姦姦,IQ低低
奸險惡蝗蟲見你港豬好人
憑共狗把你踏低
可這樣將你未來滅去,無畏無懼
[大陸肥木馬屠港實錄 ending]

港人反擊戰開始喇?貼街招去學校?有用咩?都唔對準我友仔。你地夠貼到寶淋姨同點心輝哥啲相周街都係喇,咪又係俾佢地破壞左個革命?友仔我身為蝗室貴族,粉絲無數,求其耍個女同學出黎哭喪都夠做喇,而且我背後仲有龐大既飯民精英團隊,24小時不停服務。由篤灰,賣港,做戲,到割蓆一條龍。民主糾士賣香港,飯民左膠創先河。電話:7086 9413,37條線。


肥友似乎太睇少行動派既實幹能力,非常時期用非常手段。多多得罪,少少無拘。香港人唔係真係咁好蝦既。

係肥友靜雞雞咁搬左去另一間特大公屋避風頭時,網民IP都唔洗check,一陣就刮到佢出黎。鬼咩,你咁靚仔,又有頭髮,唔搞你搞邊個啫。

「肥仔已睡,唔俾佢睡,留低有罪,遣返無罪......」驅蝗趕膠特別行動組就係肥仔蝗穴門口鬼聲鬼氣咁唱依首歌,成功令死肥仔自願遣返蝗國。雖然肥仔唔怕黑警,但同香港人一樣,蝗子都係要訓教㗎。訓喇渠頭,不過返上上面訓喎。飯民即刻出黎問行動組成員係咪鬼?係呀,佢地係鬼,不過係做到野既鬼。佢地係狗㖭,係專咬住賣港賊唔放既狗。

肥友敗走,嫻姨姨就醒目喇,俾記者追訪時話:「我都幾十歲人,依啲野唔關我事㗎!」走位勁過獌聯小狗。

屠港實錄?邊很到屠呀?睇過?香港人,唔好咁開心住,肖懷友仲有37,8個分身你地無留意啫。This is just a beginning. He will be back.

一日仲有賣港賊出黎包庇罪犯,反指港人種族岐視,肥肖一日都有機會卷土重來。連飯民都話,he will be back.

毋忘肥肖,勇武救港。



原曲: 天使的禮物

每晚我也要怨視班死廢物
又無法治從唔講法律
每晚每秒有害蟲入侵屌老母
望着也感冒,誰來問我可好
原曲: 綿綿

從來未愛你,懷懷,可惜左仔賣港
由其是待我仆街的政府
從來未愛我,但永遠向外來人奉獻
昂貴到跳樓數不清,高價雜費單,竟會用作供害蟲,左膠的摯友
原曲: 天下無雙

給我肖友當我未情願,輸送糞青入籠扣我血
錢也照花不脫是頑劣,麻煩多多使我真辛酸

原曲: 非走不可

香港的鮮花,給終國栽進糞土
香港的身軀,拿來給蟲撫摸
以為邪蟲定會消退,美用美金解決你
一五為甚麼支爆都忘記,港給捨棄
原曲: 今日

今日害蟲唔睇路,今日害蟲滅不盡
像肖友遣返去外國也不願
若港共策劃了蟲滅港,容許我跳下了
准我漫漫黄路末端亦如初戀


沒有留言:

張貼留言