2015年6月2日 星期二

[大陸肥木馬屠港實錄 part 4]

日以繼夜,夜以繼日咁食下麥當紅豬柳強,返特大公屋訓教訓到腰痛,落街做下伸展運動(打細路,跳大媽舞),睇住班死港男一車車喪屍咁返工比腦細小,返屋企俾老虎小,簡直係享受。做港奴有得你地住咪算好囉,鬼叫你地唔係我友仔咁貴族出生咩。以前未遇到飯姨姨我仲以我係大雄,見到警犬要掉頭走。原來我係技安,小夫同出木杉混合體。唔係,我簡直係反轉豬肚係王子,周街都係我保鑣。我打細路,幾萬條蛋散護送我走,你有無?我犯左法,議員出黎同我一齊扮可憐,你敢唔敢? 今日,就係朕登基既大日子。
"我希望香港社會多啲包容(終國罪犯),俾多啲空間(終國人蛇間公屋既面積)友仔。我係以人道理由(俾賣港NGO組織職員有飯開)幫友仔爭取(終國人蛇)權益。其實友仔都好慘(訓到腰痛)㗎,以前唔可以隨便出街(打人),我地一齊還友仔(終國特權貴族)一個快樂既童年好唔好?"
"好!!!!!!!!!!!!!" 收左五舊水撐埸既臨時演員嗌得仲齊過齊陰,仲舉埋支那會年宵賣剩既黃傘𠻹,都幾敬業樂業㗎,不過比起北韓個啲打左雞血表演阿里朗既純天然幼齒仲差左啲喎。
"Today is your birthday right? 我知道今日係懷友既生日喎,不如我地一齊唱首生日歌呀?" 閒姨姨將佢個咪對落肥友個嘴度,台下班專業人仕搖住手機大燈,全城祈待終國煌上開金口既一刻。
"懷你老母!!!!!褔利港人攞唔到!!!!!!!!!友你老母!!!!!!港豬老母死得早!!!!!!!!!!!"
煌上多麼氣宇軒昂既一段Rap,簡直Rap出真感情,Rap出所有居港煌族既心聲。
全場靜晒,直到閒姨姨乾笑幾聲,台下掌聲雷動,場面簡直比美張達名棟篤笑。
"唔好意思,朕心情有啲支棟,九年黎我都唔係好敢出街(恰細路),同人傾計(用粗口鬧人),今天我,終於攞到行街紙喇,喊出呢!!!!!!"
"喊出呢!喊出呢!喊出呢!喊出呢......"
專業人仕們幫煌上納喊助威,煌上快搣自己大脾意圖谷眼淚,但狗搣不果。
"友仔又唔係菜要娼,大家俾多啲空間佢(犯案)。我地到此為止,好唔好?"
"好!!!!!!!!!"
台下顯得特別興𡚒,心諗: 收工!港豬到此為止啫,五舊已袋,理很得你!一起解散,一起的撐!


原曲: 玉蝴蝶
我勸你別投共,你要幫三非出賣我
三非狗插獲我,親中狗咬住我
左膠狗也在篤灰私通尋飯票
你哪裡是人類,你說非不非不用理

沒有留言:

張貼留言