2015年6月21日 星期日

[改詞MV][票債票償]政改一拍兩散+李加欣潮文政改版


政改一拍兩散


原曲: 容袓兒 一拍兩散
主唱:李光洙沫


改詞:SaxBony

香港政改表決緊 獨欠發叔票 現在要盼佢趕到 救起我黨朋
我也居然轉身 不禁要承認我 像往日我恨透的泛民

當初的我為了黨 違意願去投 日夜說謊也不夠 還驚阿公愁
其實當我玩偶 出錯了難自救 恨你沒有付獻金便踢我走

同黨要散 怎知一退便會散
怪我自己作反 明明我應該折返
一億都可以貪 給拋棄沒有很慣
拉布以程序自救 無人會意太差

遲早要散 散不乾脆實太慘

我前路必會差 斗膽出錯賣阿爺
想轉路時又晏 無面目再解釋 弄廢了政改是否太斗膽

當初枉我就政改 曾這樣講過 獨立派黨太激進 遲早惹出禍
誰料那個是我 表決到才犯錯 沒法面對自我 其實最痛楚
朋黨要散 怎知一退便會散
怪我自己要貪 明明我不應作反
開會不可以玩 給拋棄沒有很慣
當政客前路漸淡 無人力撐太慘


遲早都散 散不乾脆實太慘
我前路必會差 斗膽出錯賣阿爺
想轉路時又晏 無面目再解釋 弄廢了政改是否太斗膽

何苦再扮做悽慘 你當我死攬
誓要去與黨邂逅 仍然從不怕被人話濫
從未受過處分 但我卻對黨認錯免滾蛋

分黨分派未見得 維政治取向 換掉角色也許你 你都要收糧
你到今天要懂 為權而淪落了 在背後政治有手操控 不可不信

政改表決鬧劇,建制派議員你地有無搞得肉酸d呀?如果你地係收order做野既,咁恭喜晒你地喎,又幫中共立左大功喇,做場大龍鳳就唔洗俾普選香港人。

但如果你地係無計劃咁搞禍左原本夠票通過既投票喇喎,就小心俾共共用完即棄喇。

各位愛黨愛國既建制派真心支持者,建制派議員搞到你地無得一人一票選特首喎,唔係仲投佢地呀嘛?要佢地票債票償喇。

女:好似建製派咁癡心情長劍咁,
  可以樣樣野都為晒你去做,
  咁樣做對於香港人來講係侮辱香港人既智慧係戇居丫嘛!
  咁你咪要去抬起其他黨派囉,
  鍾意去同埋飯民主派私通囉!

男:建製派d人係我女朋友?我老婆?打工仔來咋!

女:打工仔?打工仔你使對建製派d人咁好個呵?

男:對邊個好呀而家我呀?

女:你對邊個好?你對李惠京唔好咩?

男:對葛珮凡仲好!

女:成街人都睇死你俾政治獻金佢地,仲開議席畀佢地呀!咁多聯絡架?唔洗講野啦我地。

男:係呀,係以前...以前...費事嘈呀...

女:我真係恭喜你呀,收編左d咁蠢既垃...垃圾會議員返去!
  恭喜你快撚d捧紅佢地添呀!

男:我無諗住再捧佢地喎!

女:你無諗住再捧佢地收編佢地來把撚呀?

男:咁做唔到野果d...咁又係議會做緊...

沒有留言:

張貼留言