2015年6月14日 星期日

政改潮文集+反政改方案之歌MV

反政改方案之歌MV

政改潮文集

陳浩南潮文:

點解要通過政改?

貪污囉 官僚主義 擦鞋

大陸唔妥你 可以踢走你

警唔鐘意你 可以揼你
靚仔你戴咩口罩呀 出黎唱K丫

佔中呀

和平丫 理性丫

我篤你 出賣你 點呀

你見過64,67未,你見過死人未呀

你話黃洋達係你偶像丫ma 你見過黃洋達未

熱狗揸fit人丫ma 好巴閉呀 ?

你知唔知佢大佬黃毓民係議會俾25仔overrule佢掹唔到

你知唔知佢親眼睇住香港沉淪,就死,佢未救到

你知唔知湯渣華諗緊咩呀?

話俾你聽佢唔想投贊成政改

佢唔想入共產黨

但係佢有痛腳 無得返轉頭

係呀 每個人都有貪念 我都有

其實 你要建設民主終国 我理唔到咁多

但係我想話俾你聽 投錯票 香港無得返轉頭ga

家姐潮文:

先旨聲明,這個是正經post
我真係有野想同大家講
等大家唔好盲目追捧呢d所謂既政治偶像

講起我就扯火啦
我家姐一路都在某知名泛民議員旗下做議員助理
個議員有好多有錢人同名人人脈
做了很多年,已經是首席助理
咁多年黎都好俾心機做,同事亦好like佢
因為收入不錯又穩定,家姐原本諗住同拍拖多年既bf結婚
咁多年黎我家姐好少俾市民投訴
而且同好多政治人物既關係都唔錯
前排葉寶淋去過我家姐個議員辦工室傾野
不過serve佢既不是我家姐,但佢一傾就傾左好耐
過左個幾星期,佢又再去辦工室傾
上次serve果個Day-off, 咁我家姐就頂上serve佢
開頭已經好有禮貌介紹d反政改方案行動俾佢, 仲話俾支援佢
佢就無乜反應,望一望另一個同事
同事serve緊既係大陸人,三至四個,講野好大聲
葉小姐就同我家姐講話可唔可以關左個辦工室一陣
等佢講d秘密行動
我家姐同我講,佢老闆一向唔俾佢地咁做
驚做壞個頭,除非真係有乜大人物,好多記者好混亂先可以咁做
但佢見葉小姐黑口黑面,都識做話打電話去問一問議員老闆
老闆梗係話唔得啦,至多俾多d獻金她
咁葉小姐就發老脾,鬧到我家姐一面屁
d說話勁難聽,又話自己搞一個月社運揾既錢多過我家姐搵幾年既錢
我家姐都唔敢得罪佢,一味道歉
跟住葉小姐就走左人,家姐就同老闆備案
老闆瞭解左情況就無再追問
過左兩日佢接到老闆電話話收到complaint
話有人投訴佢抗爭取態唔好,唔理市民感受
辦工室policy一向唔話俾佢地知係邊次事件
我家姐估黎估去都淨係得失過葉小姐一人
總之俾老闆話左兩句
又過幾日,葉小姐又黎
這次和件青頭肥佬一齊,但好在成辦工室都無其他訪客
我家姐怕又惹事,叫左個下屬過去serve佢
點知條肥佬係要點番我家姐serve.
根住葉小姐就玩野,要睇d抗爭方案,但話d方案俾其他組織搞過污糟,
要搞d和平理性非暴力非粗口既舊抗爭行動,我家姐雖然知咁做無效果,
但怕左佢,唯有照做
點知俾左幾個方案,個個佢都係咁彈又無話搞
我家姐終於話唔好意思,其實咁樣搞無效果(根本明知她玩野啦.....)
又係至多俾多d獻金佢
跟住佢件肥佬就鬧我家姐話"係咪話我地無錢搞社運?"
我家姐話唔係,但佢照鬧
鬧左十幾分鐘
d同事見咁幫手,又照鬧
最終打俾老闆 備案
之後連收兩封warning letter
早兩日接埋大信封
年尾俾人炒左

Come on James 潮文:

抗爭是唱K好還是勇武好?實效是勇武好。
真普選不只是民主自由的體現,還是香港命運的金鐘中途站。

社運圈子,本身是一個很現實的小社會。女生在上位後的第一年,通常都忙着把本來的小男友甩走──自己進了泛民政黨,他卻過不了這道門檻,要成為無金錢利益的熱血小嘍囉或更不堪的政治素人;或者自己進了金輪大廈,他卻去了美羅,感覺上總是有點怪怪的,拖下去不如早解決。

「有沒有發覺,自從我進了盟陣之後,我們好像有點合不來?」在美利茶餐廳,她一面調拌着眼前的凍檸茶,一面開始宣讀她的判詞:「I mean,其實在搞社運的時候,我們的世界好像越來越遙遠,我想,大家都到了這樣的年紀,是不是應該冷靜地Find out ,怎樣去解決這場Crisis?」

這句話,觸動了滿臉胡鬚,架着金絲眼鏡的他敏感的中年男觸覺細胞。他放下啃了一半的熱狗,用廉價紙巾抹抹嘴角的沙律醬:「我知,你即是嫌棄我啫。妳入了盟陣,妳好嘢。 我只係熱血散仔,我配唔起你,但我可以等吖。」

「Come on, Avery,可不可以成熟一點呢,」她說:「在你的眼中,我是不是一個那麼功利而現實的女孩?其實我們的Differences,在雨革時就已經湧現了。例如,929個日,我想去金鐘,你卻堅持要去旺角,我們還吵了一架,從此我一直在想,我們會不會是屬於兩個不同層次的人。」

「但是,」他意識到他可能的歸宿,但還不甘心地上訴 :「嗰次係因為形勢所需,旺角要一位大將軍去鎮守呀。愛香港係一種罪過嗎?如果係,點解你唔老實講?」

「I'm not talking about location ,你很清楚。」她把語氣抬高半個音階,這時她發覺自己有點像在立法會發言的余若薇:「還有,我不可以忍受你在選舉中投票支持黃洋達。我覺得他不夠理性,我不希望我的Boyfriend漸漸也迷上雙黃的論述和著作。我不是反民主,只是比較接受泛民政黨。上一次在Brighton的海邊,我對你說過的,只是你那時並沒有用心聽罷了……」

「我×!」他終於發脾氣了:「我知妳係睇唔起我,我哋分手算了!」他拿起帳單,走到櫃枱,回過頭來恨恨地說:「恭祝妳入了盟陣,祝妳事業成功,搵到個老外做老公吧!」

他走出了美利。她木然望着,此刻有想抽一口煙的衝動。手提電話響起,她接聽:「喂,喂呀,是你呀,我跟他把一切都講清楚了……」

那是她的居港英國記者新男友Tom,進了政壇,總會有許多無辜的犧牲,不一定都在革命場……

伯母雞脾潮文:

說話係難入耳…不過係事實︰

(本土派政治素人)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撐邊派…我撐本土 ka…響街頭抗爭呀…不過都好危險下,琴日又俾黑警打傷…。冇辦法la想為香港爭取真普選…依家辛苦D。此時…伯母會話我有D唔舒服要入房先…你自便la…你就同女朋友大家眼望望…最終不歡而散……
(警隊散仔)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撐邊派…我做警察 ka…守旺角…太子果頭呀…不過就慘喇…明明撐本土派,但阿頭叫到為份糧都要打示威者,日日俾人臭駡…好後悔入左去…呢成餐飯…你會有飯食…可能又有肉食下…不過成餐飯伯母唔會再有野問你…話之你良心發現…食完飯…伯母會大聲叫…女 送客…
(泛民主派政治素人)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撐邊派…我撐泛民 ka…民主黨…公民黨呀…我欣賞佢地夠和平理性…雖然對爭取真普選無用處…都叫做過下野…算係咁la…呢餐飯…你會好開心…你會有飯食之餘又有雞胸食…世伯又會好欣賞你對和平理性既堅持…而且話題非常之廣…有講有笑…因為有參加雨革…雖然只係坐係金鐘聽演唱會…話之你乜Seven真普選…食完飯…伯母仲會問你食唔食生果…走時仲會點點頭…
(本土派政黨成員)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撑邊派…我本土派 ka…係網台做下節目咁la…有去帶反水貨示威…迫到政府改做一週一行lor…算係咁la…好過一簽多行既…遲D要宣揚本土意識至香港自治為止…世伯會話你有志氣又叻仔…因為你已有職位又有行動…唔係9 up 能換到香港自治既機會係有…呢餐飯…你會好開心…你會有飯食之餘又有魚食…大家會有講有笑…走時外母會問你點解唔坐多陣…
(泛民主派政黨成員)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撐邊派…我泛民 Ka…雖然響NGO做…不過組織早年係大學會費,民間捐獻到收唔少…係個到做野收入唔錯…成餐飯…會好開心…好溫韾…你會好似多左個老母咁…伯母又會好欣賞你加入泛民既決定…呢餐飯…有飯食之餘又有雞脾食…而且講句野都可以大聲D而且笑容由心裡笑出…因為個女可以搵到個有高薪厚職……話之你根本無幫過香港人…話之你幫大陸人抽乾香港本土褔利…油水最緊要…走時外母會問你點解唔坐多陣…同女入房玩下電腦…
(警隊高層)女朋友帶你返屋企食飯…世伯問你撐邊派…我警隊 Ka…雖然好大壓力…依家供緊第三層樓…雖然要對付示威者…不過唔洗自己落手,淨係做幕後指揮…成餐飯…你會好開心…好溫韾…你會好似多左個老母咁…伯母又會好欣賞你幾年前加入警隊既決定…呢餐飯…有飯食之餘又有雞脾食…外母笑容由心裡笑出…因為個女可以搵到個有樓之剩又搵到個叻仔…話之你有無良知…有樓最緊要…走時外母會問你點解唔坐多陣…同女入房玩下電腦…

黨主席潮文:

講真,四五千話多唔多話少唔少,我建議你上大陸搞民主終國生意,香港已經冇發展空間喇.你先去買兩張廣州直通車飛,就400蚊,再去買1000蚊咸碟,同佢講大量買打個折,應該買到50隻以上,要買鬼妹同日本妹的,唔好買其他,理由下面再講.

坐到上廣州你手上仲有100蚊,去買包雲煙5蚊,然後係車站旁邊睇下邊個蛇頭鼠眼,打個眼色比佢佢就知你想唱假人仔,90蚊唱500蚊番黎,同佢講要唱散唔要100蚊紙.唱完拎包煙出黎問佢食唔食,佢見你幫襯佢就有計傾,你打蛇隨棍上問下邊到賣咸碟好.

將淨低果5蚊打散,用1蚊搭巴士入城,搵佢講既地方.然後搵間士多買罐可樂,比唱番黎既假50蚊佢,找番47蚊真人仔,袋好準備最後用.

等到日落你就開始擺地攤,乜都唔洗,只要擺一塊黃布企係隔黎人地就知咩事.大陸憤青最憎架仔,暴發戶又媚外,你d架妹同鬼妹碟勁好賣.d碟唔係跟身,搵條後巷收好,有人黎就帶佢去收貨,一隻賣佢100蚊,一路賣一路收錢之餘一路將你d假人仔唱番晒出去.

賣完50隻,你應該已經賺到5000蚊,連埋你本身果47蚊+4蚊,已有5052蚊,你既利潤100%,冇野好搵得過咁.如是者你重複50次,你既複利率收益已過億,可以買張武漢高鐵飛坐去溫州,用現金收購就黎執既廠,再請人造名牌手袋當真賣,不出3個月可翻10倍,到時應該有正牌注意到你,同你打官司,你就比5000萬個官庭外和解,跟住執左間廠,渣住9500萬番黎香港準備買殼股上市.

上市後洗人去蒙古做假新聞,話你間野挖到地下有稀土,即時炒起隻股,3日內再賺10倍,然後配股比基金佬配到自己既股份唔夠5%,你就正式引退, 求其捐1000萬比仁濟醫院拎個名人身份黎做,再洗100萬登7張報紙支持政改同起高鐵,等特區政府頒大紫荊比你.

最後一步,就係等,等咩野?等天災.你最後需要既係一個機會,一有大型天災係內地發生,你捐曬副身家上去,然後係街執垃圾比香港傳媒影到,舉世讚美你,1年內就做人大.

做人大後你有得選舉共產黨既常委,選自己,呢個時候唔好忘記你當初留低既47蚊+4蚊,去搵萬里,佢係中共前朝唯一未死既大佬,你拎呢52蚊出黎話係你全副身家,佢會深受感動,重拾共產黨當年起義既激情,結果拉大隊幫拖投你,以佢既影響你你足以被委任為黨主席,去到呢步,唔洗再講啦...梗係去美國訪問時叫參眾兩院一人一票通過引爆全終國蛋蛋既議案喇,咁咪實現到民主終國囉

反政改方案之歌:

齊來就政改 出門表態

原曲:極速傳說

民主有罪,唔俾你聚
難得再聚,打死無懼

黃絲有罪,藍絲無罪
聯警結隊,警車噴水

齊來又佔鐘,衝越警界
港豬醒覺不想災劫被放大

憤怒放解,未能愉快,這689姓賴

齊來就政改,出門表態
不想港澳一分一秒地變壞

見689,未能愉快
拒絕散水我強大
誰敢來表態

來起革命,黃絲要定
藍絲聽令,收錢買命

燃燒性命,誰都拼命
頭盔帶著,雷擊賊警

齊來又佔鐘,衝越警界
港豬醒覺不想災劫被放大

憤怒放解,未能愉快
拒絕散水我強大

齊來又佔鐘,衝越警界
港豬醒覺不想災劫被放大

憤怒放解,未能愉快
拒絕散水我強大,誰敢來踏界

齊來又佔鐘

齊來又佔鐘


齊來就政改,出門表態
不想港澳一分一秒地變壞

見689,未能愉快
拒絕散水我強大

誰敢來踏界

沒有留言:

張貼留言