2015年6月2日 星期二

[肥肖概念大碟+圖+故][大陸肥木馬屠港實錄 part 3]

https://soundcloud.com/johnnycobain/johnny-cobain
https://www.youtube.com/watch?v=SjaY8_fc5OA
原曲: 陀飛輪
曾付出幾多鈔票,來換取一車車的廢肖
連蘋果亦都消減不了終國的廢料
上樓都不緊了,哪個公屋位出租了
原來做過住客至知國籍緊要

[大陸肥木馬屠港實錄 part 3]
咪住先,肥仔友唔係無證青年黎㗎咩,咁大模斯樣咁打個豆釘,俾人捉到就拜拜你條尾,遣返番去地獄鬼國共享終國人榮耀㗎啦喎。唔通肥仔也有愛國的,博拉?傻喇,宜家香港依個人治社會,最緊要下面同後面夠硬,見到邊條囡靚,睇邊個唔順眼,有後台,硬得起,强姦又得,放火又得,得左。你來自終國,或屋企有兩個,咪係"難得既好人"囉。
之前肥仔友咪遇到個婦人既,從個刻開始,友仔就知道自己係被選中既細路,但原來被選中既細路一啲都唔罕有,其實好似便利店咁總有一堆係左右。
"哎喲小朋友,咁唔小心既,等飯姨姨帶妳去睇醫生。"婦人同肥仔友講。
"姨姨,我唔可以去醫院㗎,會俾差人叔叔拉㗎......"
"我知,友仔,你信相我,飯姨姨我絕對係忠誠可靠既。"
"妳點知我叫友仔㗎?"
飯婦人搣一揻O左嘴既死肥仔塊面就拖走左佢。
去到一間私家診所,飯婦人同姑娘打一打眼色,就俾友仔入去揾醫生包紮傷口。醫生苦幹緊既時候,友仔對個死人頭埋飯婦人耳仔邊懶秘密咁講: "我都無錢睇醫生!"
"傻仔黎既,唔洗驚,姨姨係大廳,你唔洗自己俾㗎,可以出公數嘛。"飯婦人又揻左死肥仔塊面一下。有暴力傾向既友仔覺得好唔爽,又搣?想一掌推開依個唔知邊度黎既姨姨,但礙於比醫生搞緊又唔想俾錢,只好忍屎咁忍。
完事後,醫生唔知點解出左去,留番飯婦人同友仔係醫療室。友仔有啲驚驚地,唔通依隻飯姨姨咁重口味想玩禁室培慾?
"你既事我知道晒喇。" 飯婦唔知微笑定奸笑咁講。
"妳想做乜野呀?"
"唔洗緊張,我係黎幫你既。我留意左你......同你"婆婆"好耐,你婆婆根本唔係你婆婆丫嘛。我地心中有數既。"
肥仔心諗,大獲,對腳傷左想走都走唔到,平時老子對住依個老到變晒型既死八婆應該夠做㗎,中伏喇今鋪。
"我地呢唔會篤你出黎既,我又唔係飯民啲人係咪?其實呢姨姨就暗中幫左你地兩婆孫好多既,你發唔發覺你"婆婆"無野做又無乜收入,但係又買好多麥當當之類既垃圾食物食到你肥肥白白,又唔知點解有一間好大好大既公屋住既咩?"
"咩野係飯民呀?咁婆婆係老人家有攞綜緩丫嘛,我都唔係食好多野啫,一餐10個豬柳强喳嘛,我一落黎間屋就係咁大㗎喇,做咩喎。"
"阿仔,你認為一般香港人真係住緊咁大間公屋,又夠錢一餐食10個豬柳強?"
"妳想點呀?依啲野唔關我事㗎,唔好拉我呀。"
飯婦人係枱底攞左個黄色紙包住既豬柳強,放埋肥仔個口度話: "我想同你玩鋪勁,我地需要你既一票。"

沒有留言:

張貼留言