2015年6月2日 星期二

[肥肖概念大碟+圖+故][大陸肥木馬屠港實錄 part 2]

原曲: 最佳損友
懷仔我叫你一聲肥仔
懷仔我試過俾你打毆
饒恕我細個不懂還手
肥仔蝗蟲其實難救
從前共你,打膠打黨打通宵都不夠
我有爆血過,你有沒有

[大陸肥木馬屠港實錄 part 2]
一種生物俾人恰完會做乜?梗係恰番其他生物喇。你估係偽基督徒,左膠,下下講和平,大愛, 普世價值咩。蝗蟲比港人更無底線,邊個拳頭大,錢多就話事。對往一班同年紀既香港童黨,肖懷友無優勢,猛蝗不及地頭蟲嘛。雖然友仔好耐無讀過書,唔知乜叫田忌賽馬,但佢既生物本能話左俾佢知,點樣可以平衡番自己既心理。
"你做乜搶我個爆旋婆婆呀?俾番我呀!喂!我叫你俾番我呀!" 未變聲既豆丁港孩跳高想搶番媽咪買俾自己既玩具
"咩搶搶聲咁難聽,我話俾你知呀,死港燦,我婆婆話依個爆旋婆婆自古以來已經係屬於我婆婆㗎。我攞番佢係幫我婆婆執行法治"
"俾番我呀,我媽咪買俾我㗎,你叫你婆婆買個俾你囉,做乜搶左我喎?"
"你見爆旋婆婆個名有婆婆兩個字就知係佢造㗎喇,依家回歸左去我手上,我會幫你轉交去婆婆度㗎喇,你放心。"肖懷友偷笑中。
"我唔理,死肥仔你快啲俾番我,我要真婆婆!"
"邊個教你死死聲依啲侮辱性既說話㗎,要包容嘛,大家都係爆旋戰士,一家人丫嘛。"
"死賊仔,你搶我野,我話俾差人叔叔知,等佢拉你!"
"好呀你叫丫,你激嬲差人叔叔,因住俾佢捉去強姦喎。"
豆丁覺得好驚,就大喊起黎。一邊喊一邊嗌: "我要真婆婆......鳴嗚......"
友仔俾豆丁激嬲左就用佢肥大肉厚既拳頭槌打豆丁既小頭,好似玩扑青蛙游戲咁扑,興奮起上黎一邊扑一邊叫: "真婆婆呀喇!真婆婆呀喇!我咪係婆婆個孫囉,婆婆個孫咪即係婆婆囉!"
豆丁頂唔順就舉高手擋,俾友仔一野推開,友仔就講: "死豆丁你竟然擋?咁暴力既?你係咪法西斯?你咁暴力會整爛我個爆旋婆婆㗎。爆旋婆婆爛左,邊個最開心?"
豆丁就無再擋,俾友仔打到頭破血流不特止,連爆旋婆婆都搶唔番。
友仔心滿意足咁離開,心諗:依個白痴仔咁聽話既,叫佢唔擋就唔擋,叫唔還手就唔還手,好采佢唔知我日日淨係食同訓到腰痛,得番啲脂肪零肌肉,仲要貼住腰痛貼。以後要係佢到搶多啲民脂民膏先,廢事屋企爆炸時食都無得食,要食阿婆啲又老又鞋又毒又假既肉。

沒有留言:

張貼留言